• About
  • Contact
  • Sitemap
  • Privacy Policy
IBX5AA3533ABC48F

Lorem ipsum

PENAWAR BISA IKAN

 on Rabu, 23 Oktober 2013  

Assalamualaikum bapak dan pelawat ilmu kekayaan sejati.
Kali ini akan saya kongsikan ilmu tawar sembilang atau keli. Ilmu ini saya dapatkan dari seorang nelayan yang sering tangkap ikan di air paya.


Ikan sembilang atau lebih kurang sama seperti ikan keli. Cuma bezanya ikan keli hanya hidup di perairan paya / air masin. Seperti yang kita tahu, jika disengat oleh ikan sembilang ini maka ia akan boleh membawa maut dengan izin Allah s.w.t. Mantra dan cara ini khusus untuk menawar mereka yang terkena bisanya. Caranya, ambillah lebih kurang segenggam saja air asal ikan tersebut (air masin) dan guyurkan sedikit ke sekitar luka. Setelah itu bakarlah sedikit sabut kelapa dan asap dari sabut itu kita asapi secara secara menyiring dan dekat dengan bahagian luka. (Jangan kenakan bara apinya pula yah, nantinya mau kok malah diterukin lagi kena lecur...heheheheh..) biarkan sabut sabut hangat itu kena ke sekitar luka dan sambil mengasapi luka itu maka bacakanlah mantranya. :
Dang Unu unu
Sembilang temanku mandi
Turunlah anak si embun Jaya
Turun menawar sembilang yang bisa
Hilangkan, turunkan bisa
Naikkan tawar
Tawar Allah 
Tawar Muhammad
Tawar baginda Rasulullah
Dengan berkat kalimah Laailahailaallah Muhammadarrasulullah.
*InsyaAllah selalunya dalam masa 7 menit kesan sakit bisanya akan berkurang dan akan hilang.
Sekian sedikit ilmu perkongsian dari saya, moga bermanfaat apa adanya, salam sayang sesama Insanullah semua terutamanya yang siang malam bekerja tanpa kenal erti penat untuk mengisi badan agar hidup dan terus beramal ibadat, khususnya yang kerja di air. Salam sayang saya buat semua. wassalam.

PENAWAR BISA IKAN 4.5 5 Unknown Rabu, 23 Oktober 2013 Assalamualaikum bapak dan pelawat ilmu kekayaan sejati. Kali ini akan saya kongsikan ilmu tawar sembilang atau keli. Ilmu ini saya dapatk...


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Blog Archive

Diberdayakan oleh Blogger.

Blogger templates

Blogger templates

J-Theme